Be the change you want to see in yourself

Jag är en sjukt dålig bloggare måste jag säga. Men jag har faktiskt försökt hålla koll på kalorierna med en app; myfitnesspal. Den är rätt bra, man slipper hålla på och räkna själv (jag är urdålig på matte).

Kan ändå säga att jag vägde 62.7 kg senaste gången jag vägde mig. Inte bra, men inte hemskt hemskt som för några veckor sen då jag vägde 65.8 kg.

Och jag tror jag har bestämt mig för att börja träna igen. ♥ Så underbart det ska bli. Alltså, inte gymma utan en sport som jag tränat i ca 5 år men slutade på av diverse anledningar. Men nu har jag fått ett rätt bra erbjudande, det kommer inte att bli riktigt lika intensivt typ på liv eller död som förut, men det ville jag inte heller ha för jag orkar seriöst inte med de tränarna...

När skolan börjar och jag börjar träna igen (åh, blir lycklig av att tänka på det) då gäller det på riktigt. Jag kommer inte ens HINNA äta för jag kommer att ha bråttom till träningen. På träningen kommer jag att springa och bränna kalorier. Åh. Hoppas att jag hinner till Beach 2011 haha, men jag måste ner till 54. Lycka på riktigt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0