thinnies

Ehm, oj... uppdateringen går ju bra.
Nej men, faktiskt så går det här med bli-smalandet bättre. Tur det. Tänkte inte vara extrem och sluta äta helt, utan börjar med att minska på sötsakerna mer och mer (dock slank det ner 1/3 daimglass idag... bajs på mig) och till sist sluta helt. Har även minskat på portionerna. Dock äter jag mer frukost nu, förut brukade det ibland bara bli en kopp te men nu blir det även fullkornsbröd med gurka på. Till lunch åt jag 4 tuggor ris. Middag 1 dl pasta med köttfärssås och ketchup. Borde nog inte tagit ketchupen. Mellanmål; 1 fullkornsbröd, halv kopp lättmjölk med massa kanel (bra för förbränning) och ett äpple.

Var helt cp-sötsugen hela dagen. Äter typ läppglans (det är gott, så...). I slutet av dagen var jag nära på att dö av socker-abstinens, helt galet!!! Det här måste sluta, jag måste kunna ha ett liv utan godis och sån skit. Ge mig 55 kg!!!!! Och sen 50, helst.... Det ska gå!!! :D


Den här tjejen är min absolut thinspiration för idag. Hon vägde lika mycket som mig, och nu väger hon så mycket som jag ska väga. SKA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0