Dålig update

Shit, vilken dålig uppdatering det vart här då... mest för att jag blev lite damp på att mina föräldrar skulle hitta bloggen - de gillar verkligen inte detta, är helt paranoida och typ pressar i mig bullar, kakor och andra transfetter. Jag vill inte ha!!!

Till dig som undrade om jag är ana eller mia -
ana. Mest då pga min kräkfobi, har fått mia-vibes eller hur man nu ska säga lite då och då. Laxa kan jag dock tänka mig att göra, men jag är skiträdd för det också... dumma rädslor.

Shiaaaat vad jag är sötsugen. Men I'll stick to the sentence - kroppen är bara sugen i 1 sekund. Resten av tiden är man bara psykiskt sugen. Att jag inte ska kunna kontrollera min hjärna är ju fan dumt, självdiciplin snälla!!

in:
frukost: havregrynsgröt + mjölk + äppelmos
lunch: äple + typ 5 pizza slices!!! ahhh!!!! helt jävla okontrollerad, jävla varg ju
middag: varma koppen (jordgubb+vanilj, mummaaa)

Jag behöver verkligen få kontroll - det är det jag behöver. Då äter jag inget godis när jag blir sötsugen. Idag var jag fan som en varg på lunchen, typ tryckte i mig pizza som om att jag aldrig ätit och aldrig kommer att äta igen. Det ska sättas stopp för sånt där djurande, det är ju bara äckligt.



Lite fin-mage bilder. Magen är typ mitt problemområde (+ ben + armar)

Kommentarer
Postat av: Daniella.

Vilken oerhört fin blogg du har!

2010-10-21 @ 21:26:33
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0