14 oktober

Usch, idag var en hetsdag igen. Varje dag är ju typ hetsdag, men jag spyr aldrig - kräkfobiii. Så skiten bara stannar kvar och gör mig ännu fetare. Vilket jävla problem, vilken odiciplinerad människa jag är, som inte kan kontrollera mig själv... allt jag behöver är självkontroll, självdiciplin.

frukost: typ hur många kakor och bullar som helst - typ 800 kcal
lunch: cola light
middag:strömming + potatismos - 400 kcal

Haha, alltså hjälp... jag har typ ätit 1200 kcal idag, inte tränat, plus att jag nästan bara ätit en massa äckliga transfetter, kolhydrater och socker!!! FY PÅ MIG!!! Det här går fan rakt till mina lår känner jag.


Kommentarer
Postat av: Daniella.

åhh, fin meny! hur gjorde du den? <3

2010-10-21 @ 21:33:10
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0